I.Boice | Iranian Boice Community


پشت صحنه عکسبرداری CNBLUE برای تقویم سال 2015.

متاسفانه آپارات ویدیوش رو حذف کرد......

لینک دانلود با کیفیت HD:



نظرات شما عزیزان:

طرفدار
ساعت20:56---17 آذر 1393
سلام
واقعا وبتتون توپ بعد سی ان بلو دومین بهونه ام واسه دیدن روزانه بیش از 10بار وبلاگ شما دوتا مدیر و نویسنده گل یعنی عاشق جفتتونم
پاسخ:خواهش میکنم....منت میذارید...گلی از خودتونه^^


پوران
ساعت19:36---17 آذر 1393
من ندیدم نوشته باشی با کیفیت HD

مهندسم خودتی! من خانم دکترم
پاسخ:نبایدم میدیدی!!! چون ننوشته بودم :دی


پوران
ساعت16:15---17 آذر 1393
کیفیت این ویدئو هم مناسب نیست برادر خخخخ ولی خب خودم 1080 دارم فیس فیس
پاسخ:مهندس....ویدیو رو دان کردی و این حرف رو میزنی؟ مگه ننوشتم دانلود با کیفیت HD؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com